Κυριακή 6 Μαΐου 2007

Αναγκαστικές διακοπές


Φυσικά κι ένα
blog δεν πρέπει να μένει ανενεργό. Είναι η βάση της φιλοσοφίας του. Έρχονται, όμως, μερικές στιγμές, που δυστυχώς δεν γίνεται διαφορετικά. Θα απουσιάσω, λοιπόν, για δύο περίπου βδομάδες.

Ίσα ν’ανασυνταχθούν οι δυνάμεις στη Γαλλία και να ξεκινήσει η προεκλογική εκστρατεία για τις βουλευτικές εκλογές! Ετσι, μετά το τελευταίο μου σχόλιο για το νικητή απόψε το βράδυ, θα κλείσω το laptop και θα το ανοίξω δύο βδομάδες μετά. Ελπίζω και νωρίτερα αλλά μπορεί και αργότερα.

Ευχηθείτε μου καλή τύχη.

Και στις 8 απόψε θα κάνω ότι μπορώ από τη ΝΕΤ 105,8. Ακουγόμαστε και στο Ίντερνετ.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Προτεινόμενη ανάλυση για τον Α' γύρο των γαλλικών εκλογών:

http://www.eek.gr/default.asp?pid=6&id=260

(Κι όμως ο Δελαστίκ θεωρείται "έγκυρος διεθνολόγος",αλλά μπροστά στον Σάββα Μιχαήλ δε πιάνει μία - συγγνώμη που έβαλα εδώ το link)

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας και εκεί να σας ευχαριστήσω για τις πληροφορίες σας - έχω σίγουρα πάρει κάτι νέο από εδώ έκανα όμως εμπειρία μερικά τεχνικά θέματα που χρησιμοποιούν αυτή την ιστοσελίδα, αφού έζησα να φορτώσετε εκ νέου τα τμήματα ιστοσελίδα φορές πριν θα μπορούσα να το πάρει να τοποθετείτε σωστά το είχα αναρωτηθεί αν φιλοξενία σας είναι εντάξει; Όχι ότι είμαι διαμαρτύρονται, αλλά υποτονική περιπτώσεις φόρτωσης φορές θα επηρεάζουν συχνά και την τοποθέτησή σας στο Google και μπορεί να βλάψει την ποιότητα βαθμολογία σας εάν διαφήμιση και το μάρκετινγκ με Adwords Τέλος πάντων είμαι προσθήκη αυτής RSS στο email μου και θα μπορούσε να κοιτάξει έξω για πολύ περισσότερο από σας αντίστοιχων συναρπαστικό περιεχόμενο Βεβαιωθείτε ότι έχετε ενημερώσει αυτό και πάλι σύντομα